Erotika a sex v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Erotika a sex v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Klocová, Michaela
dc.date.accessioned 2013-10-10T22:08:16Z
dc.date.available 2013-10-10T22:08:16Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23804
dc.description.abstract Tato práce se zabývá erotikou a sexem v reklamě. Zaměřuje se pak především na postoje žen k této problematice. První část práce přináší teoretická východiska ? definuje reklamu, její formy a historii, dále erotiku a její různé projevy v reklamě. Druhá část práce představuje dotazníkové šetření, které proběhlo na přelomu února a března 2013 a bylo určeno právě ženám. Cílem bylo zjistit postoje žen k erotice, sexu a nahotě v reklamě, nalézt takový prvek, který jejich postoj značně ovlivňuje, a především pak to, nakolik ovlivňuje jejich postoj vztah mezi produktem a užitou erotikou. Třetí část práce využívá získaných poznatků z předchozího dotazníkového šetření a aplikuje je na přepracování nevhodné erotické reklamy. cs
dc.format 80 s. (104 120 znaků) + 11 s. cs
dc.format.extent 3766755 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Erotika cs
dc.subject sex cs
dc.subject reklama cs
dc.subject nahota cs
dc.subject ženy cs
dc.subject postoje cs
dc.subject Erotica en
dc.subject sex en
dc.subject advertising en
dc.subject nudity en
dc.subject women en
dc.subject attitudes en
dc.title Erotika a sex v reklamě cs
dc.title.alternative Erotica and Sex in Advertising en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2013-05-22
dc.description.abstract-translated This thesis is deals with erotica and sex in advertising. It focuses mainly on wom-en?s attitudes to this issue. The first part of thesis introduces theoretical basis ? it defines advertising, its forms and history, then erotica and its different varieties in advertising. The second part of thesis represents a survey which took place at the turn of Febru-ary and March 2013 and it was determined just for women. The aim was to find out wom-en?s attitudes to erotica, sex and nudity in advertisement, as well as find an element that considerably influences their attitude, and above of all, that how much the relationship between product and erotica influences their attitude. The third part of thesis uses obtained information from survey and applies them to rework inappropriate erotic advertising. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32448
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-18


Files in this item

Files Size Format View
klocová_2013_dp.pdf 3.592Mb PDF View/Open
klocová_2013_vp.pdf 67.42Kb PDF View/Open
klocová_2013_op.pdf 55.15Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account