Projekt marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s.
Author: Plačková, Ludmila
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s. Diplomová práce má tři části: teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci obecně i na B2B trzích, dále trendy marketingové komunikace na B2B trzích a vysvětluje pojmy týkající se situační analýzy. Analytická část je věnována představení firmy, PESTEL analýze, charakteristice konkuren-ce, Porterově analýze a analýze SWOT. Dále je zde popsán současný stav marketingové komunikace ve firmě. Na základě poznatků ze všech analýz je vypracován projekt, v jehož závěru je provedena jeho nákladová, časová a riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23822
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
plačková_2013_dp.pdf 3.034Mb PDF View/Open
plačková_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
plačková_2013_op.doc 128Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account