Sebereflexe v pedagogické činnosti začínajících a zkušených učitelů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sebereflexe v pedagogické činnosti začínajících a zkušených učitelů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ernest, Barbara
dc.contributor.author Langerová, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-14T06:20:12Z
dc.date.available 2010-07-14T06:20:12Z
dc.date.issued 2006-06-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2384
dc.description.abstract Každý učitel uvažuje o své pedagogické činnosti a hledá cesty, jak ji vylepšit. Tyto úvahy lze označit termínem sebereflexe. Cílem této práce je zjistit, v čem spočívají podobnosti a rozdíly v sebereflexi učitelů v různých stupních profesní dráhy. Teoretická část práce obsahuje obecný popis pedagogické činnosti, sebereflexe učitelů s důrazem na její metody a také charakteristiku jednotlivých fází profesní dráhy učitelů v souvislosti se sebereflexí. Praktická část popisuje výzkum, který byl proveden mezi začínajícími a zkušenými učiteli. cs
dc.format 44 s., 14 s. příloh cs
dc.format.extent 1134646 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pedagogická činnost cs
dc.subject sebereflexe cs
dc.subject profesní dráha učitelů cs
dc.subject pedagogical activity en
dc.subject teacher self-evaluation en
dc.subject teacher career path en
dc.title Sebereflexe v pedagogické činnosti začínajících a zkušených učitelů cs
dc.title.alternative Self-evaluation in pedagogical activity of beginning and expert teachers en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2006-06-30
dc.description.abstract-translated Every teacher reflects on their pedagogical activity and looks for ways how to improve it. These reflections are called self-evaluation. The aim of this work is to find out if there are any similarities and differences of teacher self-evaluation during teacher career path. The theoretical part contains general description of pedagogical activity, teacher self-evaluation with the emphasis on its methods and also characteristics of each teacher career path in connection with self-evaluation. The practical part describes research that was done between beginning and expert teachers. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline Specialization in pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 4234
dc.date.assigned 2006-03-07
utb.result.grade A
local.subject učitelé cs
local.subject sebehodnocení cs
local.subject teachers en
local.subject self-evaluation en


Files in this item

Files Size Format View
langerová_2006_bp.pdf 1.082Mb PDF View/Open
langerová_2006_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
langerová_2006_op.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account