Role značky v soudobých marketingových komunikacích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role značky v soudobých marketingových komunikacích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Světlík, Jaroslav
dc.contributor.author Kundel, Rudolf
dc.date.accessioned 2010-07-14T06:21:31Z
dc.date.available 2013-05-10T23:00:55Z
dc.date.issued 2006-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2386
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá významem a rolí značky v soudobých marketingových komunikacích. V teoretické části práce jsou shrnuty soudobé odborné poznatky o řešené problematice zejména oblasti vzniku a významu značky. Blíže je zkoumána i oblast řízení a budování značky. Praktická část je složena ze sekundárního a primárního výzkumu, který je zaměřen na oblast minerálních vod v České republice, hlavně pak na značku Hanácká kyselka. Marketingová situační analýza je doplněna primárními daty získanými prostřednictvím výzkumné marketingové sondy. Výstupy z výzkumu jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě zjištěných skutečností je v projektové části navržena krátkodobá marketingová strategie s důrazem zejména na oblast integrovaných marketingových komunikací, která postihuje návrh komunikačního mixu, kreativní strategii i návrh rozpočtu. cs
dc.format 81 cs
dc.format.extent 826281 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2013
dc.subject Značka cs
dc.subject marketing cs
dc.subject reklama cs
dc.subject minerální voda cs
dc.subject branding cs
dc.subject Brand en
dc.subject marketing en
dc.subject advertising en
dc.subject mineral waters en
dc.subject branding en
dc.title Role značky v soudobých marketingových komunikacích cs
dc.title.alternative Role of brand in contemporary marketing communations en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavlů, Dušan
dc.date.accepted 2006-06-05
dc.description.abstract-translated This Dissertation is dealing with the importance and role of brands in the contemporary marketing communications. In the Theoretical part there is a summary of up-to-date knowledge of the whole issue, mainly of brand inception and significance. Closely examined is the area of brand building and brand management. The Practical part consists of secondary and primary research, that is focused on the segment of mineral waters in the Czech Republic, mainly the Hanácká kyselka brand. Marketing Situation Analysis is supplemented with primary data obtained through a marketing survey. Outputs from the surveys are summarized in SWOT analysis. Based on foundings from the above mentioned activites, the Project part of the thesis contains proposal of short-term marketing strategy, highlighting integrated marketing communications, covering proposed communications mix, creative strategy and proposed budget. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2770
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kundel_2006_dp.pdfBlocked 806.9Kb PDF View/Open
kundel_2006_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open
kundel_2006_op.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account