Role značky v soudobých marketingových komunikacích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role značky v soudobých marketingových komunikacích

Show full item record

No preview available
Title: Role značky v soudobých marketingových komunikacích
Author: Kundel, Rudolf
Advisor: Světlík, Jaroslav
Abstract: Diplomová práce se zabývá významem a rolí značky v soudobých marketingových komunikacích. V teoretické části práce jsou shrnuty soudobé odborné poznatky o řešené problematice zejména oblasti vzniku a významu značky. Blíže je zkoumána i oblast řízení a budování značky. Praktická část je složena ze sekundárního a primárního výzkumu, který je zaměřen na oblast minerálních vod v České republice, hlavně pak na značku Hanácká kyselka. Marketingová situační analýza je doplněna primárními daty získanými prostřednictvím výzkumné marketingové sondy. Výstupy z výzkumu jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě zjištěných skutečností je v projektové části navržena krátkodobá marketingová strategie s důrazem zejména na oblast integrovaných marketingových komunikací, která postihuje návrh komunikačního mixu, kreativní strategii i návrh rozpočtu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2386
Date: 2006-05-10
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2013
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 2770


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kundel_2006_dp.pdfBlocked 806.9Kb PDF
kundel_2006_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open
kundel_2006_op.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account