Internetový marketing hromadných ubytovacích zařízení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Internetový marketing hromadných ubytovacích zařízení

Show full item record

No preview available
Title: Internetový marketing hromadných ubytovacích zařízení
Author: Pelikán, Hugo
Advisor: Skalka, Jaroslav
Abstract: Teoretická část práce se zabývá internetovým marketingem a jeho nástroji, blíže se věnuje nárokům na kvalitní webové stránky a zmiňuje specifika marketingu v sektoru ubytovacích služeb. Podává základní informace o metodách marketingového výzkumu dále aplikovaných v praktické části. Praktická část pomocí dotazníkového šetření zkoumá využívání internetového marketingu v sektoru ubytovacích služeb, reflektuje postoje podnikatelů a nahlíží na ně analyticky. Dále se zabývá hodnocením kvality webových prezentací, jakožto základního kamene firemní komunikace na internetu. Vyhodnocuje výstupy a konfrontuje je s aktuálními trendy online marketingu a tvorby webových stránek s důrazem na specifika ubytovacích služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23875
Date: 2013-03-15
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 32678


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pelikán_2013_bp.pdf 1.661Mb PDF View/Open
pelikán_2013_vp.pdf 677.9Kb PDF View/Open
pelikán_2013_op.pdf 634.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account