Marketingové komunikace oděvní značky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingové komunikace oděvní značky |
| Autor: |
Šulíková, Zuzana
|
| Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci užívané v módním průmyslu se zaměřením na španělskou oděvní značku Zara. Účelem této práce je vymezit užití marketingové komunikace v oblasti oděvního průmyslu a následně zmapovat užité komunikační nástroje společnosti Zara na českém trhu. Hlavním cílem této práce je vyhodnocení vnímání těchto komunikačních nástrojů spotřebiteli a také posouzení vnímání komunikovaného obsahu. Práce je rozdělena na dva oddíly: teoretickou a praktickou část. První oddíl se věnuje definování stěžejních marketingových pojmů s ohledem na módní průmysl. Druhá část se zabývá charakteristikou marketingového a komunikační mixu společnosti Zara. Práce také obsahuje výsledky marketingové výzkumu týkajícího se povědomí českých spotřebitelů o užitých komunikačních nástrojích společnosti Zara na českém trhu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23876
|
|
Datum:
|
2012-10-01 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
32343
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet