Historický vývoj značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Historický vývoj značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Tišer, Miroslav
dc.date.accessioned 2013-10-10T23:42:20Z
dc.date.available 2013-10-10T23:42:20Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23899
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se ve své teoretické části zabývá historickým vývojem obchodních značek společně s jejich vývojem grafickým. Ukazuje, jak historický vývoj přinutil obchodní společnosti vytvořit vlastní obchodní značky k ochraně před konkurencí. Zároveň tím získaly i nástroj k odlišení od konkurence. Popisuje se zde i postup budování značky a její hodnoty. V praktické části je popsán vývoj značek Apple a Microsoft od jejich založení po současnost. Jsou popsány významné milníky ve vývoji obou společností. Součástí je určení positioningu. Marketingový výzkum ukazuje vztah zákazníků značek k nim, následující SWOT analýza ukazuje možný vývoj do budoucna ? na základě externích zdrojů i vlastního marketingového výzkumu. cs
dc.format 65 s (87 088 znaků) cs
dc.format.extent 1289743 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Apple cs
dc.subject Microsoft cs
dc.subject positioning cs
dc.subject historie cs
dc.subject značka cs
dc.subject brand cs
dc.subject vztah zákazníků cs
dc.subject hodnota značky cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject Apple en
dc.subject Microsoft en
dc.subject Positioning en
dc.subject History en
dc.subject Brand en
dc.subject Customer Relationship en
dc.subject Brand Equity en
dc.subject Brandbuilding en
dc.title Historický vývoj značky cs
dc.title.alternative Historical Development of Brands en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourek, Josef
dc.date.accepted 2013-05-23
dc.description.abstract-translated This Bachelor Thesis in Its Theoretical Part Explains the Aspects of Historical Development of Trading Brands, along with the Development of Their Graphic Design. It Shows How the Historical Development of the Society and Industry Forced the Trading Companies to Create Their Own Brands to Protect Themselves Against the Competition. Along with This, They Have Obtained the Tool to Differentiate Themselves from the Competiting Brands Around. The Theoretical Part Also Explains the Building of Brands and Their Equity. In the Practical Part, There Is a Description of Development of Apple and Microsoft Companies from Their Beginning to Present. There Are Mentioned All Significant Milestones in Their Development. The Part of the Thesis Is Dedicated to Positioning of Both Brands. Marketing Research Shows the Relationship of the Customers Towards the Companies, the Following SWOT Analysis Demonstrates the Possible Development in Future ? Based on External Information Sources, as Well as on The Own Research Project. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32397
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-24


Files in this item

Files Size Format View
tišer_2013_bp.pdf 1.229Mb PDF View/Open
tišer_2013_vp.pdf 62.79Kb PDF View/Open
tišer_2013_op.pdf 55.48Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account