Mediální a spotřebitelské chování Singles 40+

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mediální a spotřebitelské chování Singles 40+

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Zavadilová, Dagmar
dc.date.accessioned 2013-10-11T00:45:59Z
dc.date.available 2013-10-11T00:45:59Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23951
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na mediální a spotřebitelské chování segmentu singles 40+, tedy žen a mužů ve věku 40 až 49 let žijících v jednočlenné domácnosti nebo v domácnosti vedené jedním rodičem. Sociodemografický vývoj v naší společnosti jednoznačně ukazuje nárůst počtu samostatně žijících dospělých osob. Mladí lidé odkládají sňatek a rodičovství a téměř každé druhé manželství končí rozvodem. Stav "single" se však netýká pouze generace třicátníků, kteří dosud nevstoupili do manželství. Převážně v důsledku vysoké rozvodovosti, žije v současné době bez partnera také mnoho lidí po čtyřicátém roce věku. Cílem práce je vymezení specifik českých singles 40+ v souvislosti s jejich mediálním a spotřebitelským chováním. Kdo jsou singles 40+? Jaká média preferují k získávání informací a komunikaci? Jaké je jejich spotřebitelské chování a životní styl? Tyto otázky, a mnohé další, jsem položila respondentům splňujícím výše uvedené charakteristiky. Výsledky průzkumné sondy do životů singles 40+ si nečiní nárok na reprezentativnost. Cílem výzkumu bylo do dané problematiky nahlédnout, poznat strukturu cílové skupiny, její životní styl, potřeby, zájmy a preference a na základě analýzy navrhnout vhodné způsoby k jejich efektivnímu oslovení. Na základě výstupů, získaných v rámci analýzy realizovaných rozhovorů, je v projektové části navržena struktura webových stránek s preferovaným obsahem určených pro singles 40+ a způsob komunikace s touto cílovou skupinou při jejich uvedení. cs
dc.format 85 cs
dc.format.extent 4352762 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject singles cs
dc.subject typologie cs
dc.subject média cs
dc.subject mediální komunikace cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject Singles en
dc.subject typologies en
dc.subject media en
dc.subject media communication en
dc.subject customer en
dc.subject customer?s behaviour en
dc.subject marketing communication en
dc.subject qualitative reaserch en
dc.subject quantitative reaserch en
dc.title Mediální a spotřebitelské chování Singles 40+ cs
dc.title.alternative Media and Consumer Behavior of Singles 40+ en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2013-05-24
dc.description.abstract-translated The thesis is concentrate on a media exposure and behavior of a customer major part of singles of the age of the forties, they are live alone us single member. Socio-demografic survey give an evidence of increasing number of separaly live adults. Young people postpone the marriage and being a parent also it should be a noted that almost every the second marriage be getting divorced. Be a single is not issue only of the generation around thirties they have not married yet. However, as a result of hight percentage rate live as single is currently many of people over forty. The research is focused on particulary of Czech singles at the age of over forty in connection with their media and consumer?s behavior. Such as part of reaserch. I realized a many of interview with a singles in order to obtain a relevant information in particular related a singles over forty. The result of reaserch contributed to gain the knowledge regarding of understanding and be confirmed about life philosophy, kind of life, requirements, concerns, interests, preferences, also issues of contemporary society. On the basis of analysis, which I gained during above described reaserch, I suggest proper solving in order to approach mentioned part of population. Such as part of project is proposition of website, which is intended for singles over forty. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32482
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
zavadilová_2013_dp.pdf 4.151Mb PDF View/Open
zavadilová_2013_vp.pdf 54.54Kb PDF View/Open
zavadilová_2013_op.pdf 54.30Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account