Marketingové komunikace vysoké školy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingové komunikace vysoké školy

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace vysoké školy
Author: Borovská, Simona
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Tématem diplomové práce jsou marketingové komunikace vysoké školy. Teoretický základ vymezuje základní pojmy, jako je marketing a marketingové komunikace vysoké školy a marketingový výzkum. V praktické části je zpracován marketingový výzkum formou dotazníkového šetření. Dotazovány byly vnitřní i vnější cílové skupiny Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a výsledky dotazníku sloužily k analýze současných marketingových komunikací UTB. Projektová část vychází z praktické části práce a obsahuje návrhy možných řešení na zlepšení komunikace UTB se svými cílovými skupinami.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23959
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
borovská_2013_dp.pdf 1.886Mb PDF View/Open
borovská_2013_vp.pdf 50.81Kb PDF View/Open
borovská_2013_op.pdf 55.22Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account