Marketingové komunikace vysoké školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace vysoké školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Borovská, Simona
dc.date.accessioned 2013-10-11T01:07:54Z
dc.date.available 2013-10-11T01:07:54Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23959
dc.description.abstract Tématem diplomové práce jsou marketingové komunikace vysoké školy. Teoretický základ vymezuje základní pojmy, jako je marketing a marketingové komunikace vysoké školy a marketingový výzkum. V praktické části je zpracován marketingový výzkum formou dotazníkového šetření. Dotazovány byly vnitřní i vnější cílové skupiny Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a výsledky dotazníku sloužily k analýze současných marketingových komunikací UTB. Projektová část vychází z praktické části práce a obsahuje návrhy možných řešení na zlepšení komunikace UTB se svými cílovými skupinami. cs
dc.format 82 s. (129 008 znaků) cs
dc.format.extent 1977790 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject vysoká škola cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject uchazeči o studium cs
dc.subject marketing en
dc.subject communication en
dc.subject marketing communications en
dc.subject university en
dc.subject survey en
dc.subject applicants for studies at higher education institutions en
dc.title Marketingové komunikace vysoké školy cs
dc.title.alternative Marketing Communications of a Higher Education Institution en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kocourek, Josef
dc.date.accepted 2013-05-21
dc.description.abstract-translated Marketing communications of higher education institution are the theme of this master?s thesis. Theoretical part explains basic terms such as marketing and marketing communications of higher education institution and marketing research. The second part of thesis uses survey as a form of marketing research. The aim of the survey is to analyze current state of marketing communications of Tomas Bata University in Zlín according to internal and external target groups. The project builds upon analysis and it proposes recommendations in order to improve marketing communications of TBU towards its target groups. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32428
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-18


Files in this item

Files Size Format View
borovská_2013_dp.pdf 1.886Mb PDF View/Open
borovská_2013_vp.pdf 50.81Kb PDF View/Open
borovská_2013_op.pdf 55.22Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account