Role image v marketingovém řízení firem a organizací

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Role image v marketingovém řízení firem a organizací

Show full item record

No preview available
Title: Role image v marketingovém řízení firem a organizací
Author: Otradovcová, Ivana
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Diplomová práce v teoretickém základu vymezuje pojem public relations a jeho postavení v rámci komunikačních aktivit firem. Specifikuje image, vysvětluje jeho souvislost s public relations, člení image a popisuje jeho vztah ke corporate identity a konkretizuje všechny součásti corporate identity. V praktické části je představena stavební společnost PSG, její historie, ekonomická data, popis činnosti, charakterizována firemní komunikace, firemní kultura i produkt, představen její firemní design a zpracována analýza současného stavu komunikačních aktivit. Kvalitativní průzkum, který je další součástí praktické části, využí-vá metody individuálních hloubkových rozhovorů, a je orientován na měření důležitosti image u předem definovaných skupin. Získané poznatky v praktické části byly východis-kem pro projekt efektivnějšího budování image, který obsahuje návrh implementace pro-gramu CSR ve společnosti PSG.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23961
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
otradovcová_2013_dp.pdf 3.197Mb PDF View/Open
otradovcová_2013_vp.pdf 53.45Kb PDF View/Open
otradovcová_2013_op.pdf 55.15Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account