Role image v marketingovém řízení firem a organizací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role image v marketingovém řízení firem a organizací

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Otradovcová, Ivana
dc.date.accessioned 2013-10-11T01:09:31Z
dc.date.available 2013-10-11T01:09:31Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23961
dc.description.abstract Diplomová práce v teoretickém základu vymezuje pojem public relations a jeho postavení v rámci komunikačních aktivit firem. Specifikuje image, vysvětluje jeho souvislost s public relations, člení image a popisuje jeho vztah ke corporate identity a konkretizuje všechny součásti corporate identity. V praktické části je představena stavební společnost PSG, její historie, ekonomická data, popis činnosti, charakterizována firemní komunikace, firemní kultura i produkt, představen její firemní design a zpracována analýza současného stavu komunikačních aktivit. Kvalitativní průzkum, který je další součástí praktické části, využí-vá metody individuálních hloubkových rozhovorů, a je orientován na měření důležitosti image u předem definovaných skupin. Získané poznatky v praktické části byly východis-kem pro projekt efektivnějšího budování image, který obsahuje návrh implementace pro-gramu CSR ve společnosti PSG. cs
dc.format 98 s. (145 740 znaků) cs
dc.format.extent 3352524 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject public relations cs
dc.subject image cs
dc.subject corporate identity cs
dc.subject corporate design cs
dc.subject corporate culture cs
dc.subject corporate communication cs
dc.subject corporate product cs
dc.subject společenská odpovědnost cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject kvalitativní průzkum cs
dc.subject individuální hloubkové rozhovory cs
dc.subject polaritní profil cs
dc.subject CSR cs
dc.subject firemní dobrovolnictví cs
dc.subject public relations en
dc.subject image en
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate design en
dc.subject corporate culture en
dc.subject corporate communication en
dc.subject corporate product en
dc.subject social responsibility en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject qualitative re-search en
dc.subject individual depth interview en
dc.subject polarity profile en
dc.subject CSR en
dc.subject company volunteering en
dc.title Role image v marketingovém řízení firem a organizací cs
dc.title.alternative Role of Image in Marketing Management of Companies and Organizations en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2013-05-24
dc.description.abstract-translated The diploma work defines the term of public relations and its position within company communication activities in the theoretical part. It specifies the image, explains its connec-tion to public relations, it segments the image, describes its relation to corporate identity, and also specifies all segments of corporate identity. This part is devoted to methods of image analysis. The practical part presents the building company PSG, its history, eco-nomic data, core business, company communication, company culture and product. It also includes the company design and analysis of present status of communicative activities. The quality research, which is included in the practical part as well, uses the method of depth interview and it focuses on the importace of image for definite groups. Gained in-formation from the practical part was used as the basis for the project of more effective image which includes the proposal of CSR implementation in the company PSG. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32510
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-17


Files in this item

Files Size Format View
otradovcová_2013_dp.pdf 3.197Mb PDF View/Open
otradovcová_2013_vp.pdf 53.45Kb PDF View/Open
otradovcová_2013_op.pdf 55.15Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account