Marketingový plán firmy Alupressing-slévárna, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán firmy Alupressing-slévárna, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nečas, Ladislav
dc.contributor.author Pernicová, Denisa
dc.date.accessioned 2013-10-11T02:05:58Z
dc.date.available 2013-10-11T02:05:58Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24008
dc.description.abstract Bakalářská práce je soustředěna na marketingový plán firmy Alupressing-slévarna, s.r.o. Práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Obsahem praktické části je nejen definovat současné marketingové cíle a strategie dané firmy, ale i zjistit, jak se firma vyvíjela od jejího založení za dané firemní politiky. S marketingovým plánem bude spojen i mezinárodní obchod, který chce firma rozvinout a znásobit tak portfolio zákazníků v B2B trhu, a to zejména na trhu německém. Část teoretická obsahuje informace z prostudované literatury, které se týkají předmětu bakalářské práce. cs
dc.format 69 s. cs
dc.format.extent 1357928 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject B2B marketing cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject B2B marketing en
dc.subject marketing plan en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing strategy en
dc.title Marketingový plán firmy Alupressing-slévárna, s.r.o. cs
dc.title.alternative The Marketing Plan of Alupressing-slévárna, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Korčáková, Kateřina
dc.date.accepted 2013-05-28
dc.description.abstract-translated The Bachelor thesis is focused on a marketing plan of Alupressing-slevarna, s.r.o. It is devide into a practical and a teoretic part. A content of the practical part will be a definition of current marketing goals and a strategy of this company . Further, the thesis describes a company progress with use of current strategy. The marketing plan is also related to the international bussines , which the company want to unfold. Another goal is to join the rank of customers in B2B market, mainly on German one. The teoretic part of this thesis includes informations of a perused literature, which is concern to main idea of the bachelor thesis. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32679
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
pernicová_2013_bp.pdf 1.295Mb PDF View/Open
pernicová_2013_vp.pdf 605.3Kb PDF View/Open
pernicová_2013_op.pdf 488.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account