Online komunikace a nákupní rozhodování matek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Online komunikace a nákupní rozhodování matek

Show full item record

No preview available
Title: Online komunikace a nákupní rozhodování matek
Author: Heřmanská, Barbora
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá vztahem matek malých dětí do 6 let k internetu. Cílem je zjistit, co nejvíce na internetu využívají a kde a jak je mohou prodejci potřeb pro děti co nejefektivněji oslovit. Teoretická část je věnována online komunikaci a jejím formám s důrazem na oblast sociálních médií, zejména Facebook a dále ženám a specificky matkám jako cílové skupině a jejich vztahu k nakupování a internetu. Na toto téma jsou pak matky v praktické části dotazovány, mj. ohledně nakupování online, aktivnímu či pasivnímu využívání sociálních médií, vliv informací získaných na internetu na nákupní rozhodování a míru a způsob využívání internetu v mobilu. Projektové část pak na výsledky průzkumu navazuje a aplikuje získané poznatky do konkrétního návrhu online komunikace soukromé mateřské školy Svobodná školička.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24053
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 32491


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
heřmanská_2013_dp.pdf 2.648Mb PDF View/Open
heřmanská_2013_vp.pdf 53.18Kb PDF View/Open
heřmanská_2013_op.pdf 55.98Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account