Strategie marketingové komunikace software CARAT pro český a slovenský trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie marketingové komunikace software CARAT pro český a slovenský trh

Show full item record

No preview available
Title: Strategie marketingové komunikace software CARAT pro český a slovenský trh
Author: Pšenicová, Eva
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Diplomová práce reaguje na konkrétní situaci současné marketingové komunikace ve zlín-ské firmě TECHNODAT Develop s.r.o.; zaměřuje se na komunikaci produktu CARAT ? software pro komplexní zpracování návrhů interiérů. V teoretické části práce je pozornost soustředěna na klíčové pojmy z oblasti marketingu a marketingové komunikace, dále pak na marketing služeb a strategický marketing. Praktická část se zaměřuje jak na produkt samotný, jeho poskytovatele nebo identifikaci cílové skupiny, především však na zmapo-vání doposud užívaných nástrojů marketingové komunikace a jejich efektivitu. Jsou vzne-seny výzkumné otázky, k jejichž verifikaci praktická část práce směřuje. Prostřednictvím podrobné analýzy konkurenčních produktů se snaží objevit protivníkova slabá místa a vyu-žít tak nalezenou konkurenční výhodu ve svůj prospěch. Součástí praktické části práce je plnohodnotný výzkum, jehož výstupy jsou základem pro navrhovaná řešení moderní mar-ketingové komunikace, uvedená v projektové části diplomové práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24061
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 32513


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pšenicová_2013_dp.pdf 1.538Mb PDF View/Open
pšenicová_2013_vp.pdf 212.6Kb PDF View/Open
pšenicová_2013_op.pdf 56.62Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account