Analýza zavedení inovovaného výrobku firmou XY na českém trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza zavedení inovovaného výrobku firmou XY na českém trhu

Show full item record

No preview available
Title: Analýza zavedení inovovaného výrobku firmou XY na českém trhu
Author: Malý, Miroslav
Advisor: Briš, Petr
Abstract: Hlavním cílem bakalářské práce je zavedení inovovaného výrobku na trh v České republice. Firma XY se zabývá výrobou ocelových tryskacích materiálů. Prioritou je dlouhodobá obchodní spolupráce orientovaná na zákazníka. Teoretická část se zabývá současnými po-znatky v problematice inovovaných výrobků, procesů a služeb. Praktická část je zaměřena na charakteristiku výrobku pro tryskací aplikaci, analýzu trhu tohoto výrobku a strategií zavedení inovovaného výrobku na český trh. Pro průzkum českého trhu je použita PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Součástí je i postup za-vedení inovovaného výrobku u zákazníka a jeho vyhodnocení. V závěrečné části je celkové vyhodnocení získaných poznatků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24231
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů
Discipline: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku
Grade for thesis and defense: B 30575


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
malý_2013_bp.pdf 2.408Mb PDF View/Open
malý_2013_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open
malý_2013_op.pdf 172.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account