Management kvality ve firmě AHOLD Czech Republic, a.s. se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Management kvality ve firmě AHOLD Czech Republic, a.s. se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky

Show full item record

No preview available
Title: Management kvality ve firmě AHOLD Czech Republic, a.s. se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky
Author: Butorová, Alžběta
Advisor: Briš, Petr
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá managementem kvality ve společnosti AHOLD Czech Republic, a.s. se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zaměřuje na literární zdroje, které se věnují základním pojmům managementu kvality, koncepcím systému řízení kvality a principům managementu kvality. V praktické části je představena společnost AHOLD Czech Republic, a.s. (dále jen Ahold), také je zde popsán management kvality uplatňovaný právě touto společností. Cílem bakalářské práce je sestavit a vyhodnotit vyplněné dotazníky, díky kterým bude analyzován současný stav spokojenosti zákazníků. Na základě analýzy jsou zde uvedena doporučení, která by mohla vést ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24250
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů
Discipline: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
butorová_2013_bp.pdf 3.680Mb PDF View/Open
butorová_2013_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open
butorová_2013_op.pdf 173.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account