Management kvality ve firmě AHOLD Czech Republic, a.s. se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Management kvality ve firmě AHOLD Czech Republic, a.s. se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Briš, Petr
dc.contributor.author Butorová, Alžběta
dc.date.accessioned 2013-10-11T14:55:57Z
dc.date.available 2013-10-11T14:55:57Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24250
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá managementem kvality ve společnosti AHOLD Czech Republic, a.s. se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zaměřuje na literární zdroje, které se věnují základním pojmům managementu kvality, koncepcím systému řízení kvality a principům managementu kvality. V praktické části je představena společnost AHOLD Czech Republic, a.s. (dále jen Ahold), také je zde popsán management kvality uplatňovaný právě touto společností. Cílem bakalářské práce je sestavit a vyhodnotit vyplněné dotazníky, díky kterým bude analyzován současný stav spokojenosti zákazníků. Na základě analýzy jsou zde uvedena doporučení, která by mohla vést ke zlepšení spokojenosti zákazníků. cs
dc.format 81 cs
dc.format.extent 3858888 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kvalita cs
dc.subject management kvality cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject supermarket cs
dc.subject společenská odpovědnost firem cs
dc.subject Quality en
dc.subject Quality Management en
dc.subject Satisfaction en
dc.subject Customer en
dc.subject Supermarket en
dc.subject Corporate Social Responsibility en
dc.title Management kvality ve firmě AHOLD Czech Republic, a.s. se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky cs
dc.title.alternative Quality Management in the Company AHOLD Czech Republic, a.s. Focussed on Customer Relationship Management en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Macurová, Lucie
dc.date.accepted 2013-06-03
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with quality management in Ahold Czech Republic, a.s. focused on customer relationship management. The thesis is divided into two parts. The theoretical section concentrates on literary sources focused on basic terms of quality management, concepts and principles of quality management. The practical part introduces AHOLD Czech Republic, a.s. (thereinafter Ahold). There is also described the application of quality management in Ahold. The aim of my thesis is to compile and evaluate filled questionnaires that will assists to analyze the current state of customer satisfaction. Based on this analysis there will be listed recommendations that could improve customer satisfaction in Ahold. en
dc.description.department Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/118 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 30553
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-17


Files in this item

Files Size Format View
butorová_2013_bp.pdf 3.680Mb PDF View/Open
butorová_2013_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open
butorová_2013_op.pdf 173.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account