Analýza marketingového prostředí občanského sdružení Hvězda

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového prostředí občanského sdružení Hvězda

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sasínková, Martina
dc.contributor.author Sameliakova, Luciana
dc.date.accessioned 2013-10-11T15:32:53Z
dc.date.available 2013-10-11T15:32:53Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24282
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je analyzovat současný stav marketingového prostředí a navrhnout doporučení pro zlepšení marketingového řízení občanského sdružení Hvězda. Teoretická část se zabývá základními informacemi o neziskových organizacích, marketingem, marketingovým mixem, specifiky marketingového řízení a marketingovým prostředím neziskových organizací včetně potřebných analýz. Praktická část blíže popisuje občanské sdružení, podrobně analyzuje jeho marketingové prostředí a předkládá dvě potřebné analýzy současně s návrhy na marketingové řízení. cs
dc.format 85 s. (123 501 znaků) cs
dc.format.extent 1317309 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Nezisková organizace cs
dc.subject Marketing cs
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject Specifika marketin-gového řízení cs
dc.subject Marketingové prostředí cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject The non-profit organization en
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing mix en
dc.subject Specifics of marketing management en
dc.subject Marketing environment en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PESTE analysis en
dc.title Analýza marketingového prostředí občanského sdružení Hvězda cs
dc.title.alternative Analysis of Marketing Environment of Civic Association Hvězda en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Schincke, Jiří
dc.date.accepted 2013-06-04
dc.description.abstract-translated The purpose of this bachelor thesis is to analyse the current state of marketing environment and propose recommendations for improvement of marketing management in civic association Hvězda. The theoretical part deals with the basic information of non-profit organisations, marketing, marketing mix, specific of marketing management and marketing environment of non-profit organisations, including the necessary analysis. The practical part describes the civic association and its marketing environment in details. This section presents two necessary analysis of marketing environment with suggestions for marketing management. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 30431
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-05-17


Files in this item

Files Size Format View
sameliakova_2013_bp.pdf 1.256Mb PDF View/Open
sameliakova_2013_vp.doc 128Kb Microsoft Word View/Open
sameliakova_2013_op.pdf 130.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account