Inovace strategie budování značky ETA a.s. na trhu České republiky

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Inovace strategie budování značky ETA a.s. na trhu České republiky

Show full item record

No preview available
Title: Inovace strategie budování značky ETA a.s. na trhu České republiky
Author: Karlík, Jan
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Cílem bakalářské práce je návrh inovace strategie budování značky ETA na českém trhu. Práce analyzuje značku ETA, zejména její brandingovou strategii. V první části, teoretic-ké, jsou nastíněna východiska řešené problematiky. Druhá část, praktická, je zaměřena na analýzu historického a současného vývoje značky. Součástí práce je analýza hodnoty značky pomocí modelu Davida Aaekra, s použitím dotazníku. Poslední část práce navrhuje novou brandingovou strategii.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24433
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
karlík_2013_bp.pdf 2.542Mb PDF View/Open
karlík_2013_vp.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open
karlík_2013_op.pdf 1.902Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account