Inovace strategie budování značky ETA a.s. na trhu České republiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Inovace strategie budování značky ETA a.s. na trhu České republiky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Karlík, Jan
dc.date.accessioned 2013-10-11T19:30:28Z
dc.date.available 2013-10-11T19:30:28Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24433
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je návrh inovace strategie budování značky ETA na českém trhu. Práce analyzuje značku ETA, zejména její brandingovou strategii. V první části, teoretic-ké, jsou nastíněna východiska řešené problematiky. Druhá část, praktická, je zaměřena na analýzu historického a současného vývoje značky. Součástí práce je analýza hodnoty značky pomocí modelu Davida Aaekra, s použitím dotazníku. Poslední část práce navrhuje novou brandingovou strategii. cs
dc.format 70 s. (80 086 znaků) cs
dc.format.extent 2666143 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Značka cs
dc.subject řízení značky cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject hodnota značky cs
dc.subject znalost značky cs
dc.subject image značky cs
dc.subject analýza sekundárních dat cs
dc.subject brandingová strategie cs
dc.subject měřítka značky cs
dc.subject tradice značky cs
dc.subject Brand en
dc.subject brand management en
dc.subject brand building en
dc.subject brand equity en
dc.subject brand knowledge en
dc.subject brand image en
dc.subject analysis of secondary data en
dc.subject brand strategy en
dc.subject brand benchmark en
dc.subject brand tradition en
dc.title Inovace strategie budování značky ETA a.s. na trhu České republiky cs
dc.title.alternative Innovation of Brand Building Strategy ETA Inc. on Market in the Czech Republic en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Velikovská, Kateřina
dc.date.accepted 2013-06-05
dc.description.abstract-translated The aim of bachalor's thesis is to inovate the brand building strategy ETA inc. on Czech market. The thesis analyzes the trade mark- ETA, especially its branding strategy. The first section, theoretical, outlines solution on the theoretical basis. The second section, practical, focuses on ETA's historical and contemporary development. Part of this section is ETA's market value analysis based on David Aaker's model, using questionnaire. The last section of the thesis suggests the new branding strategy arrangements. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24257
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-17


Files in this item

Files Size Format View
karlík_2013_bp.pdf 2.542Mb PDF View/Open
karlík_2013_vp.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open
karlík_2013_op.pdf 1.902Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account