Komunikace mezi učitelem a žákem z pohledu žáků.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace mezi učitelem a žákem z pohledu žáků.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ernest, Barbara
dc.contributor.author Koláčková, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-14T14:00:49Z
dc.date.available 2017-05-25T23:00:24Z
dc.date.issued 2007-05-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2451
dc.description.abstract Bakalářská práce "Komunikace mezi učitelem a žákem z pohledu žáků" popisuje teoretická východiska komunikace ve školním prostředí. Věnuje se jednotlivým druhům komunikace a pokouší se definovat pojem pedagogická komunikace. V praktické části sleduje problémy komunikace tak, jak je vnímají žáci. Hlavní důraz je kladen na dva protipóly a tím jsou učitel, který je z hlediska komunikace problematický. A na druhé straně ideální učitel, který vyhovuje žákům v komunikaci a splňuje jejich představu o učiteli, kterému jsou ochotni se svěřit. Výsledkem celé práce by mělo být naznačení možných řešení, jak zkvalitnit komunikaci v rámci školního prostředí, případně jak nakládat s neúspěchy a možnosti nápravy vzniklé situace. cs
dc.format 68 s., 10 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 974668 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.05.2017
dc.subject komunikace cs
dc.subject učitel cs
dc.subject žák cs
dc.subject communication en
dc.subject teacher en
dc.subject pupil en
dc.title Komunikace mezi učitelem a žákem z pohledu žáků. cs
dc.title.alternative Communication between a teacher and a pupil from the pupils' point of view. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tichá, Zuzana
dc.date.accepted 2007-06-25
dc.description.abstract-translated The thesis (Bachelor's Degree) "Communication between a teacher and a pupil from the pupils'point of view'q describes theoretical solutions of communication at the school background. It is devoted to different types of communication and its aim is to define the term of teaching communication. In practical part are studied difficulties of communication as they are perceived by pupils. The accent is put on two opposite poles. The first one is a teacher with difficulties in communication. On the other hand there is an ideal teacher with communication skills who is able to fulfil pupils'expectations so they are prepared to open up to him/her. The outcome of the thesis should offer a suggestion of possible solutions how to improve the quality of communication within the possibilities of school background or how to deal with failure and rectify present situation. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 6630
dc.date.assigned 2007-02-23
utb.result.grade C
local.subject učitel a žák cs
local.subject mezilidská komunikace cs
local.subject pedagogická komunikace cs
local.subject teacher and learner en
local.subject interpersonal communication en
local.subject communication in learning and scholarship en


Files in this item

Files Size Format View
koláčková_2007_bp.pdfBlocked 951.8Kb PDF View/Open
koláčková_2007_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
koláčková_2007_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account