Analýza partnerských vztahů na bázi věrnostních programů společnosti HP Tronic, s.r.o. Zlín

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza partnerských vztahů na bázi věrnostních programů společnosti HP Tronic, s.r.o. Zlín

Show full item record

No preview available
Title: Analýza partnerských vztahů na bázi věrnostních programů společnosti HP Tronic, s.r.o. Zlín
Author: Olbert, Marek
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá dodavatelsko-odběratelskými vztahy založených na bázi provozování věrnostních programů. Cílem práce je navrhnout vhodná doporučení, které povedou k zefektivnění spolupráce s partnerskými společnostmi, které participují na věrnostních programech. Doporučení bude založeno na dotazníkovém šetření mezi klíčovými odběrateli společnosti. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky z oblastní věrnostních programů a následně na kooperační strategie. Analytická část se věnuje analýze společnosti a vlastnímu dotazníkovému šetření s následným vyhodnocením.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24551
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
olbert_2013_bp.pdf 1.257Mb PDF View/Open
olbert_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
olbert_2013_op.doc 264.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account