Analýza partnerských vztahů na bázi věrnostních programů společnosti HP Tronic, s.r.o. Zlín

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza partnerských vztahů na bázi věrnostních programů společnosti HP Tronic, s.r.o. Zlín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza partnerských vztahů na bázi věrnostních programů společnosti HP Tronic, s.r.o. Zlín
Autor: Olbert, Marek
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá dodavatelsko-odběratelskými vztahy založených na bázi provozování věrnostních programů. Cílem práce je navrhnout vhodná doporučení, které povedou k zefektivnění spolupráce s partnerskými společnostmi, které participují na věrnostních programech. Doporučení bude založeno na dotazníkovém šetření mezi klíčovými odběrateli společnosti. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky z oblastní věrnostních programů a následně na kooperační strategie. Analytická část se věnuje analýze společnosti a vlastnímu dotazníkovému šetření s následným vyhodnocením.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24551
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
olbert_2013_bp.pdf 1.257Mb PDF Zobrazit/otevřít
olbert_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
olbert_2013_op.doc 264.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet