Analýza image firmy XY, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza image firmy XY, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza image firmy XY, s.r.o.
Author: Janků, Eva
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem bakalářské práce je zanalyzovat image firmy XY, s.r.o. a navrhnout případné opatření pro její zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována problematice image a s ní spojené firemní identitě, dále oblasti zákazník a jeho vliv na image firmy. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány do praxe a za pomoci dotazníkového průzkumu, SWOT analýzy, analýzy CRS a firemní identity je vyhodnocen současný stav mínění zákazníků o firmě. Na základě těchto informací jsou navrženy návrhy na zlepšení současného stavu image firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24593
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
janků_2013_bp.pdf 1.208Mb PDF View/Open
janků_2013_vp.doc 126Kb Microsoft Word View/Open
janků_2013_op.doc 127Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account