Analýza využití e-marketingu ve firmě bonesprit

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza využití e-marketingu ve firmě bonesprit

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza využití e-marketingu ve firmě bonesprit
Autor: Mikšíková, Michaela
Vedoucí: Komínková, Miroslava
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou internetu, moderního média využitelného pro marketingové komunikace. Pozastavuje se nad jeho současným využitím zejména v Evropě a srovnává se současným stavem v České republice. Obsahem práce jsou jednotlivé části e-marketingu, od komunikačního mixu na internetu, přes druhy e-marketingu, až po implementaci elektronického marketingu do firmy bonesprit. Práce také zahrnuje jednotlivé metody, které se používají pro propagaci webových stránek, jde tedy především o webovou prezentaci, bannerovou reklamu a optimalizaci pro vyhledávače. Součástí je také porovnání jednotlivých metod a nastínění výhod a nevýhod jednotlivých nástrojů e-marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2557
Datum: 2007-04-24
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: C 6953


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mikšíková_2007_bp.pdfZablokované 1017.Kb PDF
mikšíková_2007_vp.doc 43Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mikšíková_2007_op.doc 45.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet