Projekt stanovení konkurenční strategie firmy Dante Media Česko, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt stanovení konkurenční strategie firmy Dante Media Česko, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef cs
dc.contributor.author Prášek, Matěj cs
dc.date.accessioned 2013-10-21T13:36:12Z
dc.date.available 2013-10-21T13:36:12Z
dc.date.issued 2013-06-21 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/25706
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je navrhnout taková strategická řešení, která upevní pozici firmy na trhu. V teoretické části je zpracován literární průzkum v oblasti konkurenceschopnosti podniku, strategického plánování, strategie, konkurenční výhody a strategického managementu. Analytická část charakterizuje současné postavení firmy na trhu, kde na základě strategických analýz, jsou stanoveny projektové cíle, se zaměřením na zefektivnění propagačních činností firmy, díky které společnost posílí svou pozici na trhu. Realizace těchto činností je specifikována v projektové části. cs
dc.format 95 s. cs
dc.format.extent 3624773 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject strategie cs
dc.subject strategická analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject competitive en
dc.subject competitiveness en
dc.subject competitive advantage en
dc.subject strategy en
dc.subject strategic analyse en
dc.subject SWOT analyse en
dc.title Projekt stanovení konkurenční strategie firmy Dante Media Česko, s.r.o. cs
dc.title.alternative Project of Determining the Competitive Strategy of Dante Media Česko s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jangl, Patrik cs
dc.date.accepted 2013-10-02 cs
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to suggest strategic solutions, that will strengthen the company position on the market. In theoretic part is processed literary survey focused on competitiveness, strategic planning, strategy, competitive advantage and strategic management. Analytical part analyses the current position of company on the market, where on the basis of strategic analyses, the project aims are set. These aims are focused on effectiveness of promotion activities of the company, which will lead to strengthen the position of company. The implementation of these activities is described in the project part. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29636
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-08-12 cs


Files in this item

Files Size Format View
prášek_2013_dp.pdf 3.456Mb PDF View/Open
prášek_2013_vp.doc 130Kb Microsoft Word View/Open
prášek_2013_op.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account