Projekt marketingové komunikace firmy Firemky s.r.o. s využitím nových trendů v této oblasti

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace firmy Firemky s.r.o. s využitím nových trendů v této oblasti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace firmy Firemky s.r.o. s využitím nových trendů v této oblasti
Autor: Obstová, Martina
Vedoucí: Kacr, Josef
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace ve společnosti Firemky s.r.o. a předkládá projekt pro zlepšení nedostatků v této oblasti. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou, která se dále dělí na analytickou a projektovou. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky a koncepce marketingové komunikace a utříděny nové trendy v tomto oboru. Následuje analytická část, která díky konkrétním me-todám situační analýzy přináší studii vnějšího a vnitřního prostředí, v němž se firma nachází a následně zkoumá současný stav marketingové komunikace firmy. Informace získané v analytické části sloužily jako kvalitní základ pro vypracování projektu marketingové komunikace, který byl na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25812
Datum: 2013-06-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 29626


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
obstová_2013_dp.pdf 2.939Mb PDF Zobrazit/otevřít
obstová_2013_vp.doc 131.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
obstová_2013_op.doc 131Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet