Analýza krizové komunikační strategie zvoleného Městského úřadu Náchod

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza krizové komunikační strategie zvoleného Městského úřadu Náchod

Show full item record

No preview available
Title: Analýza krizové komunikační strategie zvoleného Městského úřadu Náchod
Author: Marunová, Jaroslava
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na krizovou komunikační strategii ve veřejné správě, konkrétně zvoleného Městského úřadu Náchod a objasnění významu krizové komunikace. V teoretické části popisuji význam marketingových komunikací ve veřejné správě, vztahy s veřejností a prostředky používané v krizové komunikaci. Cílem analytické části je zjistit úroveň nastolené komunikační strategie, stav vnitřní komunikace a jakým způsobem je veřejnost seznámena s charakterem možného ohrožení a s připravenými krizovými opatřeními a jakým tokem plynou informace na obce správního obvodu v působnosti obce s rozšířenou působností Náchod.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2590
Date: 2007-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2012
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 4864


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
marunová_2007_bp.pdfBlocked 717.1Kb PDF
marunová_2007_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
marunová_2007_op.doc 64Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account