Analýza krizové komunikační strategie zvoleného Městského úřadu Náchod

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza krizové komunikační strategie zvoleného Městského úřadu Náchod

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Marunová, Jaroslava
dc.date.accessioned 2010-07-14T14:49:03Z
dc.date.available 2012-05-15T22:19:22Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2590
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na krizovou komunikační strategii ve veřejné správě, konkrétně zvoleného Městského úřadu Náchod a objasnění významu krizové komunikace. V teoretické části popisuji význam marketingových komunikací ve veřejné správě, vztahy s veřejností a prostředky používané v krizové komunikaci. Cílem analytické části je zjistit úroveň nastolené komunikační strategie, stav vnitřní komunikace a jakým způsobem je veřejnost seznámena s charakterem možného ohrožení a s připravenými krizovými opatřeními a jakým tokem plynou informace na obce správního obvodu v působnosti obce s rozšířenou působností Náchod. cs
dc.format 66 s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 734344 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2012
dc.subject Komunikace cs
dc.subject krizová komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject mimořádné události cs
dc.subject krizové situace cs
dc.subject vztahy s veřejností cs
dc.subject veřejnost cs
dc.subject veřejná správa cs
dc.subject městský úřad cs
dc.subject Communication en
dc.subject crisis communication en
dc.subject communication strategy en
dc.subject extra affairs en
dc.subject crisis situations en
dc.subject public relations en
dc.subject public en
dc.subject public service en
dc.subject municipal office en
dc.title Analýza krizové komunikační strategie zvoleného Městského úřadu Náchod cs
dc.title.alternative Analysis of crisis communication strategy service Municipal office Náchod en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2007-05-31
dc.description.abstract-translated This bachelor work is focused on crisis communication strategy in public service Municipal office Náchod and elucidation importance of crisis communication. In the theoretical part I desribe the importance of marketing communication in public service, public relations and instruments which are used in crisis communication. The aim of this work is to ascertain the level of present communication strategy, state of internal communication and how is the public informed about possibilities of imperilment and preparing crisis precautions. Also to ascertain which way is used to transport the information to the municipalities in Náchod area. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4864
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
marunová_2007_bp.pdfBlocked 717.1Kb PDF View/Open
marunová_2007_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
marunová_2007_op.doc 64Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account