Klima třídy a práce třídního učitele.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Klima třídy a práce třídního učitele.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Švec, Vlastimil cs
dc.contributor.author Polášek, Milan cs
dc.date.accessioned 2010-07-14T14:54:24Z
dc.date.available 2010-07-14T14:54:24Z
dc.date.issued 2007-08-31 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2609
dc.description.abstract Obsahem práce je v první části průzkum problematiky klimatu školní třídy. Pokusil jsem se klima přesněji vymezit a popsat jeho vznik a působení, mechanismy ovlivňující klima třídy, možnosti diagnostikování a ovlivňování klimatu.V další části práce je vymezena funkce třídního učitele a jeho povinnosti. V druhé polovině práce jsem se zaměřil na rozbor vybrané školní třídy a determinanty klimatu třídy jako jsou zvláštnosti školy, zvláštnosti vyučovacích předmětů, zvláštnosti učitelů, žáků a konkrétní třídy. Z průzkumu třídy pak prezentuji výsledky a vyhodnocení. cs
dc.format 50 s cs
dc.format.extent 279398 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Pouze v rámci univerzity cs
dc.subject klima cs
dc.subject atmosféra cs
dc.subject prostředí cs
dc.subject klima školní třídy cs
dc.subject škola cs
dc.subject školní třída cs
dc.subject žák cs
dc.subject učitel cs
dc.subject interakce cs
dc.subject výzkum klimatu cs
dc.subject možnosti diagnostiky cs
dc.subject school class environment en
dc.subject feel of the place en
dc.subject school class atmosphere en
dc.subject school en
dc.subject school class en
dc.subject pupils teachers en
dc.subject interaction en
dc.subject research of the atmosphere en
dc.subject diagnostic possibilities en
dc.title Klima třídy a práce třídního učitele. cs
dc.title.alternative School class atmosphere and job class teacher. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava cs
dc.date.accepted 2007-09-11 cs
dc.description.abstract-translated The first part of the research concerns the survey of the school class climate. I have tried to define it, describe its origination, impact, mechanisms that influence it and possibilities of diagnosing and influencing the climate. The second part of the research is focused on the analysis of the selected school class and school class climate determinants such as specific features of the particular school, school subjects, teachers and students of a certain school class. Based on the class survey I present the results and evaluation. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 4225
dc.date.assigned 2007-07-03 cs
utb.result.grade B
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
polášek_2007_bp.pdfBlocked 272.8Kb PDF View/Open
polášek_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
polášek_2007_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account