Návrh marketingové strategie pro vybrané cílové zákazníky pracovní obuvi MEDI

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingové strategie pro vybrané cílové zákazníky pracovní obuvi MEDI

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingové strategie pro vybrané cílové zákazníky pracovní obuvi MEDI
Autor: Vajová, Ilona
Vedoucí: Vašková, Jana
Abstrakt: Navržení marketingové strategie pro vybrané cílové zákazníky pracovní obuvi MEDI na základě získaných a analyzovaných ůdajů z průzkumu trhu těchto potenciálních zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření. Získání informací a identifikace konkurenčního prostředí daného produktu pro správné navržení marketingové strategie. Závěry a doporučení vyplývající z navržení marketingové strategie pro vybrané zákaznické skupiny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2665
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7275


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vajová_2007_bp.pdf 1.490Mb PDF Zobrazit/otevřít
vajová_2007_vp.doc 41.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vajová_2007_op.doc 34Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet