Marketingové řízení v Pivovaru ZUBR a.s. jako jedna z podmínek konkurenceschopnosti

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingové řízení v Pivovaru ZUBR a.s. jako jedna z podmínek konkurenceschopnosti

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové řízení v Pivovaru ZUBR a.s. jako jedna z podmínek konkurenceschopnosti
Author: Králová, Kateřina
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením v Pivovaru ZUBR a.s. jako jed-nou z podmínek konkurenceschopnosti. V teoretické části je podrobně rozebráno marke-tingové řízení a konkurenceschopnost. Obsah praktické části tvoří představení pivovaru a jeho výrobního sortimentu, analýza konkurenceschopnosti, tj. analýza situace v odvětví, SWOT analýza, PEST analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních sil a analýza marke-tingového mixu. Na základě těchto analýz jsou vypracovány návrhy pro zlepšení úrovně marketingového řízení v pivovaru, které jsou podrobeny rizikové a nákladové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2719
Date: 2007-05-18
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2012
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 6731


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
králová_2007_bp.pdfBlocked 919.9Kb PDF
králová_2007_vp.doc 45Kb Microsoft Word View/Open
králová_2007_op.doc 58Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account