Projekt marketingového plánu firmy DHL na období 2007

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy DHL na období 2007

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánu firmy DHL na období 2007
Author: Trinh, Dang Hai
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Cílem práce je vytvořit marketingový plán DHL v České republice. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu z dostup-ných literárních zdrojů. V praktické části je provedena analýza a následně zhodnocen stáva-jící marketingový plán, identifikovány marketingové cíle a navržen způsob jejich dosažení, posouzení nákladů, možná rizika spojená s realizací, metodika realizace a kontroly marke-tingového plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2727
Date: 2007-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
trinh_2007_dp.pdfBlocked 721.6Kb PDF View/Open
trinh_2007_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
trinh_2007_op.doc 76Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account