Proměny zpravodajství Rádia Impuls v kontextu změn programu od roku 2004

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Proměny zpravodajství Rádia Impuls v kontextu změn programu od roku 2004

Show full item record

No preview available
Title: Proměny zpravodajství Rádia Impuls v kontextu změn programu od roku 2004
Author: Vonz, Ladislav
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Bakalářská práce popisuje změny marketingových komunikací celoplošného Rádia Impuls v letech 2004-2007 v době přeměny rádia na Ráááádio. Důraz je kladen na proměny managementu a zpravodajství ve zvoleném období od vzniku marketingového oddělení až po navázání spolupráce s prestižním novinářem Václavem Moravcem a online deníkem Aktuálně.cz. Kromě teoretických východisek autor přináší řadu praktických příkladů popisujících změny positioningu stanice, které byly doprovázeny zvyšující se systematizací práce na všech úrovních této rozhlasové stanice včetně redakce zpravodajství.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2733
Date: 2007-05-07
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vonz_2007_bp.pdf 1.915Mb PDF View/Open
vonz_2007_vp.doc 60Kb Microsoft Word View/Open
vonz_2007_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account