Struktura a jazyk teleshoppingových sdělení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Struktura a jazyk teleshoppingových sdělení

Show full item record

No preview available
Title: Struktura a jazyk teleshoppingových sdělení
Author: Šimůnková, Pavla
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Diplomová práce se zabývá strukturou a jazykem televizních teleshoppingových sdělení vysílaných na programech ČT 1 a ČT 2. Teoretická část práce je věnována vysvětlení pojmu teleshopping a jeho zařazení do systému marketingových komunikací. Podrobněji se pak zaměřuje na charakteristiku struktury a jazykovou složku propagačního sdělení, speciálně teleshoppingového sdělení. Zvláštní pozornost je věnována otázce stylu teleshoppingového sdělení a možnostem jeho prezentace, tónu a formátu sdělení, dále hláskovým, lexikálním a gramatickým prostředkům jazyka, o kterých je pojednáno jak obecně, tak konkrétně na zá-kladě analýzy pěti teleshoppingových spotů. Práce je zakončena rozšířeným náhledem řeší-cím danou problematiku na základě faktorů ovlivňujících nákupní chování recipientů tele-shoppingových sdělení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/275
Date: 2006-05-10
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2036
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 2738


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šimůnková_2006_dp.pdfBlocked 4.187Mb PDF View/Open
šimůnková_2006_vp.doc 60Kb Microsoft Word View/Open
šimůnková_2006_op.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account