Marketing v neziskové organizaci

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketing v neziskové organizaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Němcová, Zuzana
dc.contributor.author Dittrichová, Lenka
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:53:34Z
dc.date.available 2015-03-08T20:53:34Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/27770
dc.description.abstract Diplomová práce je věnována marketingu a jeho využití v neziskových organizacích. Teoretická část podává základní informace o marketingu, jeho historii, významu a funkcích. Zabývá se marketingovým plánováním, výzkumem a jednotlivými složkami marketingového mixu. Dále definuje jednotlivé typy neziskových organizací, způsoby jejich financování a možnosti, jak pomocí marketingových strategií zlepšit fungování organizací neziskového sektoru. Praktická část se zaměřuje na konkrétní neziskové organizace a snaží se posoudit, jak jednotlivé prostředky marketingu využívají.
dc.format 88 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject plánování cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject strategie cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject financování cs
dc.subject Marketing en
dc.subject planning en
dc.subject research en
dc.subject strategy en
dc.subject non-profit organization en
dc.subject funding en
dc.title Marketing v neziskové organizaci
dc.title.alternative Marketing in a Non-Profit Organization
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šigut, Zdeněk
dc.date.accepted 2014-05-19
dc.description.abstract-translated The thesis is devoted to marketing and its use in non-profit organizations. The theoretical part provides basic information about marketing, its history, meaning and function. It deals with marketing planning, research and the various components of the marketing mix. It also defines the different types of non-profit organizations and their financing options and how to use marketing strategies to improve the functioning of the non-profit sector organizations. The practical part focuses on specific non-profit organizations to assess how they are using various means of marketing.
dc.description.department Skupina managementu a ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 33110
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-03-28


Files in this item

Files Size Format View
dittrichová_2012_dp.pdf 1.584Mb PDF View/Open
dittrichová_2012_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
dittrichová_2012_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account