Analýza konkurenceschopnosti firmy Largo CZ, s.r.o. oproti nejvýznamnějším prodejcům značek na trhu s lesní a zahradní technikou

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza konkurenceschopnosti firmy Largo CZ, s.r.o. oproti nejvýznamnějším prodejcům značek na trhu s lesní a zahradní technikou

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza konkurenceschopnosti firmy Largo CZ, s.r.o. oproti nejvýznamnějším prodejcům značek na trhu s lesní a zahradní technikou
Autor: Troubilová, Lenka
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Nejprve ve své bakalářské práci vysvětlím základní pojmy týkající se konkurenceschopnosti jako např. co je to vůbec konkurence, konkurenceschopnost a jak poznáváme, identifikujeme a analy-zujeme konkurenci. V praktické části na základě dotazníkového šetření zanalyzuji konkurenční prostředí firmy Largo CZ, s.r.o. a identifikuji její přednosti a nedostatky v boji s konkurencí. Na závěr své práce navrhnu doporučení k odstranění případných nedostatků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/279
Datum: 2006-05-19
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2036
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4070


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
troubilová_2006_bp.pdfZablokované 1.019Mb PDF Zobrazit/otevřít
troubilová_2006_vp.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
troubilová_2006_op.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet