Kvalita ambulantní péče měřená prostřednictvím spokojenosti pacientů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kvalita ambulantní péče měřená prostřednictvím spokojenosti pacientů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dorková, Zlatica
dc.contributor.author Karbusová, Simona
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:55:23Z
dc.date.available 2015-03-08T20:55:23Z
dc.date.issued 2014-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28021
dc.description.abstract Teoretická část bakalářské práce podává informace o projektu "Kvalita očima pacientů" jako prostředku k měření kvality zdravotní péče. Charakterizuje kvalitu péče a popisuje strategie marketingu, které transformují nemocnici v moderní prostředí. Práce dále uvádí faktory ovlivňující spokojenost pacientů přicházejících na ambulantní vyšetření. Praktická část analyzuje standardizovaný dotazník zaměřený na zjišťování názorů a potřeb pacientů na neinvazivní kardiologii v Krajské nemocnici T. Bati, a.s. ve Zlíně, jehož autorem je RNDr. Tomáš Raiter, řešitel projektu "Kvalita očima pacientů".
dc.format 110 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pacient cs
dc.subject kvalita cs
dc.subject zdravotní péče cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject standardizovaný dotazník cs
dc.subject patient en
dc.subject quality en
dc.subject health care en
dc.subject satisfaction en
dc.subject standardized questionnaire en
dc.title Kvalita ambulantní péče měřená prostřednictvím spokojenosti pacientů
dc.title.alternative Quality of Health Care from the Patients'Point of View
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jirkovský, Daniel
dc.date.accepted 2014-06-12
dc.description.abstract-translated The theoretical part of the Bachelor thesis provides information about project "The Health care quality from view of patients", as a medium used for detecting quality of health care. It characterizes the quality of care and describes marketing strategy, which transforms hospitals in modern surroundings. Thesis specifies the factors, which have influence on satisfaction of patients, who come to outpatient examinations. The practical part analyses a standardized questionnaire focus on survey of opinions and needs of patients on non-invasive cardiology in the the Regional Hospital of Tomáš Baťa, a.s. Zlin, written by RNDr. Tomas Raiter as a leader of the project "The Health care quality from view of patients".
dc.description.department Ústav zdravotnických věd
dc.thesis.degree-discipline Všeobecná sestra cs
dc.thesis.degree-discipline General Nursing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ošetřovatelství cs
dc.thesis.degree-program Nursing en
dc.identifier.stag 33453
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-05-20
local.subject ambulantní péče cs
local.subject pacienti cs
local.subject spokojenost cs
local.subject ambulatory medical care en
local.subject patients en
local.subject contentment en


Files in this item

Files Size Format View
karbusová_2014_dp.pdf 5.375Mb PDF View/Open
karbusová_2014_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
karbusová_2014_op.pdf 1.027Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account