Spolupráce rodiny a školy v edukaci dítěte

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spolupráce rodiny a školy v edukaci dítěte

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sýkora, František
dc.contributor.author Čermák, Petr
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:55:55Z
dc.date.available 2015-03-08T20:55:55Z
dc.date.issued 2013-11-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28104
dc.description.abstract Klíčovými institucemi, jež mají hlavní podíl na edukaci a výchově člověka jsou škola a rodina. Každá z nich má svou specifickou funkci a proto je důležitá jejich vzájemná spolupráce. Cílem bakalářské práce je zjištění, jaký význam má, jak funguje a na jaké úrovni je spolupráce a komunikace mezi školou a rodinou. Toto zjištění bude odvozeno na základě výzkumu provedeného mezi žáky a učiteli na jedné konkrétní základní škole. Výzkum by měl ukázat, v jakých oblastech je spolupráce a komunikace mezi školou a rodinou na dobré úrovni a na druhé straně kde je možné tuto spolupráci zlepšit.
dc.format 67 s. (69 536)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject rodina cs
dc.subject rodiče cs
dc.subject funkce rodiny cs
dc.subject výchova cs
dc.subject škola cs
dc.subject funkce školy cs
dc.subject spolupráce rodiny a školy cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject edukace cs
dc.subject family en
dc.subject parents en
dc.subject role of family en
dc.subject education en
dc.subject school en
dc.subject school functions en
dc.subject family cooperation and schools en
dc.subject communication en
dc.subject education en
dc.title Spolupráce rodiny a školy v edukaci dítěte
dc.title.alternative Cooperation between Family and School in the Education of a Child
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Fejová, Ludmila
dc.date.accepted 2014-06-11
dc.description.abstract-translated The key institutions that are key contributors to the education and upbringing of man are school and family. Each of them has a specific function and therefore the importance of their mutual cooperation. The aim of this work is to determine the importance of how it works and at what level of cooperation and communication between school and home. This finding will be derived based on research among students and teachers at one particular elementary school. Research should show what areas of cooperation and communication between school and home at a good level and on the other side where it is possible to improve cooperation.
dc.description.department Katedra pedagogiky a psychologie
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 33549
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-15
local.subject rodina a škola cs
local.subject home and school en


Files in this item

Files Size Format View
čermák_2013_dp.pdf 3.773Mb PDF View/Open
čermák_2013_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
čermák_2013_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account