Event marketing jako významná součást marketingové komunikace sportovního klubu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing jako významná součást marketingové komunikace sportovního klubu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Barešová, Petra
dc.contributor.author Sovová, Eva
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:56:21Z
dc.date.available 2015-03-08T20:56:21Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28174
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá event marketingem jako jedním z význačných nástrojů marketingové komunikace ve sportovním prostředí, konkrétně v hokejovém klubu. Její teoretická část je věnována vysvětlení související problematiky s apelem na sportovní a event marketing. V druhé části práce jsou zanalyzovány současné nástroje marketingové komunikace klubu a provedeny analýzy jako podklad pro projektovou část práce, v níž je navržen konkrétní event se všemi náležitostmi.
dc.format 106 s. (140 571 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sportovní marketing cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject event management cs
dc.subject event cs
dc.subject event marketingová strategie cs
dc.subject fundraising cs
dc.subject sportovní merchandising cs
dc.subject HC Olomouc cs
dc.subject Sport marketing en
dc.subject event marketing en
dc.subject event management en
dc.subject event en
dc.subject event marketing strategy en
dc.subject fundraising en
dc.subject sport merchandising en
dc.subject HC Olomouc en
dc.title Event marketing jako významná součást marketingové komunikace sportovního klubu
dc.title.alternative Event Marketing as an Important Part of the Sports Club Marketing Communications
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2014-05-21
dc.description.abstract-translated Diploma thesis deals with the event marketing as one of the important tools of marketing communication in the sports environment, specifically in the hockey club. The theoretical part is dedicated to the explanation of related issues with appealing to sports and event marketing. In the second part of the work are analysed the current tools of marketing communication of the club, and made analysis as a basis for the project part of the work, in which is proposed specific event with all the necessities.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 33663
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-05-02


Files in this item

Files Size Format View
sovová_2014_dp.pdf 5.626Mb PDF View/Open
sovová_2014_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
sovová_2014_op.doc 130Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account