Projekt zlepšení corporate identity Zdravotnické záchranné služby Zlínského kraje, p.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení corporate identity Zdravotnické záchranné služby Zlínského kraje, p.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slaný, Jaroslav
dc.contributor.author Božek, Michal
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:56:29Z
dc.date.available 2015-03-08T20:56:29Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28196
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem zlepšení corporate identity Zdravotnické záchranné služby Zlínského kraje, p. o. Teoretická část práce se věnuje rozboru literárních pramenů, které se zabývají problematikou corporate identity a jejích jednotlivých složek. Následuje část analytická, která se zabývá hodnocením všech prvků současného stavu identity organizace. V analytické části je využito marketingových analýz a následně jsou stanovena slabá místa ve zkoumané oblasti. Takto získané informace jsou podkladem pro závěrečnou, projektovou část práce. Na základě analytických výsledků je navržen koncept, jehož cílem je zlepšit současný stav corporate identity zdravotnické záchranné služby. Projekt obsahuje časovou, nákladovou a rizikovou analýzu.
dc.format 122 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zdravotnická záchranná služba cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject firemní filozofie cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject firemní komunikace cs
dc.subject firemní design cs
dc.subject firemní produkt cs
dc.subject firemní image cs
dc.subject emergency medical service en
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate philosophy en
dc.subject corporate culture en
dc.subject corporate communication en
dc.subject corporate design en
dc.subject corporate product en
dc.subject corporate image en
dc.title Projekt zlepšení corporate identity Zdravotnické záchranné služby Zlínského kraje, p.o.
dc.title.alternative Improvement of Corporate Identity of Emergency Medical Service of Zlín Region, p.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2014-05-19
dc.description.abstract-translated Diploma thesis deals with improving corporate identity of Emergency medical service of Zlín region, p. o. The theoretical part of the thesis concerns the analysis of the literature relevant to the issue of corporate identity and its individual components. The following analytical part comprises the assesment of all elements of the current state of identity of the organization. Marketing analysis and subsequently determined weak points in the studied area forms the analytical part. Information acquired in this way is the basis for the final project part of work. Based on the analytical results is the designed concept, which aims to improve the current state of corporate identity of emergency medical service. The project includes time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 33700
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-05-02


Files in this item

Files Size Format View
božek_2014_dp.pdf 11.22Mb PDF View/Open
božek_2014_vp.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open
božek_2014_op.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account