Společenská odpovědnost firem a její vliv na konkurenceschopnost

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Společenská odpovědnost firem a její vliv na konkurenceschopnost

Show full item record

No preview available
Title: Společenská odpovědnost firem a její vliv na konkurenceschopnost
Author: Zahálka, Milan
Advisor: Svoboda, Václav
Abstract: Teoretická část práce slouží jako východisko pro praktickou část diplomového projektu. V praktické části diplomové práce analyzuji současnou podobu externí komunikace CSR (Corporate Social Responsibility) aktivit České spořitelny. Na základě této analýzy vypra-cuji v projektové části doporučení změn v následujících oblastech: 1) časový plán pro na-sazování kampaní, 2) využití vhodných komunikačních kanálů a 3) forma sdělení. Dalším výsledkem by mělo být zvýšení povědomí o strategických cílech České spořitelny v oblasti CSR a počtu loajálních klientů a zároveň výrazná podpora budování pozitivní image a konkurenceschopnosti České spořitelny na trhu v České republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12601
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 17094


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zahálka_2010_dp.pdf 2.514Mb PDF View/Open
zahálka_2010_vp.pdf 54.73Kb PDF View/Open
zahálka_2010_op.pdf 57.89Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account