Pilotní marketingová studie "Vinařská obec Velké Bílovice"

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Pilotní marketingová studie "Vinařská obec Velké Bílovice"

Show full item record

No preview available
Title: Pilotní marketingová studie "Vinařská obec Velké Bílovice"
Author: Kamenár, Daniel
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Tato práce se zabývá marketingem v oblasti cestovního ruchu. V teoretické části jsou po-psána specifika marketingu cestovního ruchu, teorie marketingové strategie, marketingové-ho mixu a způsob sestavení marketingového plánu. V praktické části jsou provedeny ana-lýzy a vytvořen marketingový projekt pro konkrétní turistickou destinaci - město Velké Bílovice se zaměřením na trvale udržitelný rozvoj vinařské turistiky v této lokalitě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2821
Date: 2007-04-20
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2009
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 4945


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kamenár_2007_dp.pdfBlocked 3.757Mb PDF
kamenár_2007_vp.doc 63Kb Microsoft Word View/Open
kamenár_2007_op.doc 66Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account