Připravenost studentů sociální pedagogiky na krizové situace v pomáhajících profesích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Připravenost studentů sociální pedagogiky na krizové situace v pomáhajících profesích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Machů, Eva
dc.contributor.author Levová, Kamila
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:56:50Z
dc.date.available 2015-03-08T20:56:50Z
dc.date.issued 2014-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28260
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá teoretickou připraveností studentů oboru sociální pedagogiky na krizové situace, které mohou nastat v pomáhajících profesích, v pravděpodobném budoucím povolání těchto studentů. Zaměřuje se na připravenost k poskytování psychosociální odborné pomoci klientům, kteří se nacházejí z různých důvodů v krizi. Téma práce se týká krizové intervence, poradenství, kompetencí sociálního pedagoga, krize. Nejprve je dotazníkem zjištěna profesní připravenost studentů z jejich pohledu, a poté jsou podrobeny výroky studentů z dotazníku podrobnější analýze z hlediska teorie krizové intervence a poradenství. Výsledkem této práce je zjištění změny vlastního hodnocení studentů během vyplňování dotazníku a zhodnocení stavu připravenosti studentů na dané situace po komunikační stránce.
dc.format 89 s.(164 533 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kompetence sociálního pedagoga cs
dc.subject krize cs
dc.subject krizová intervence cs
dc.subject poradenství cs
dc.subject competitions of social pedagogue en
dc.subject crisis en
dc.subject crises intervention en
dc.subject advice en
dc.title Připravenost studentů sociální pedagogiky na krizové situace v pomáhajících profesích
dc.title.alternative Readiness of Social Pedagogy Students for Crisis Situations in Helping Professions
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2014-05-29
dc.description.abstract-translated The thesis deals with theoretical readiness of social pedagogy students for crises situations, which could occur in helping professions, as likely future profession of these students. It focuses on readiness to provide professional psychosocial assistance to clients, who are in crisis for various reasons. Topic of this thesis concerns areas of crises intervention, advice, competitions of social pedagogue, crises. At first is found professional readiness of students from their view, then their statements from the questionnaire are detail analyze from view general theory of crises intervention and advice. The result of this thesis is detected shift of students s self-assessment during completing the questionnaire, and assessment of the real readiness of communication aspect on the situations.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 33803
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-14
local.subject sociální pedagogové cs
local.subject psychosociální pomoc cs
local.subject krizové situace cs
local.subject social educators en
local.subject psychosocial aid en
local.subject crisis situations en


Files in this item

Files Size Format View
levová_2014_dp.pdf 1.752Mb PDF View/Open
levová_2014_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
levová_2014_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account