Multikulturní kompetence v pomáhajících profesích

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Multikulturní kompetence v pomáhajících profesích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Redlová, Barbora
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:56:51Z
dc.date.available 2015-03-08T20:56:51Z
dc.date.issued 2014-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28265
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá multikulturními kompetencemi studentů pomáhajících profesí. První část se věnuje teoretickému pohledu na problematiku kompetencí obecně, jejich definice, strukturu, členění a zaměření na kompetence pracovníka pomáhajících profesí. Kompetence budoucího pracovníka v pomáhajících profesích jsou stěžejním tématem i v praktické části této práce. Jedná se komparaci úrovně multikulturních kompetencí mezi studenty pomáhajících profesí na vybraných vysokých školách. Cílem je zjistit, zda existují rozdíly v úrovni těchto kompetencí.
dc.format 61 s. (78 704 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject multikulturní kompetence cs
dc.subject pomáhající profese cs
dc.subject studenti pomáhajících profesí cs
dc.subject kompetence studentů cs
dc.subject multicultural competence en
dc.subject helping profession en
dc.subject students of helping profession en
dc.subject students competences en
dc.subject multicultural education en
dc.subject social science en
dc.title Multikulturní kompetence v pomáhajících profesích
dc.title.alternative Multicultural Competence in Helping Professions
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2014-05-30
dc.description.abstract-translated This thesis is focused multicultural competencies of helping profession's students. The first part deals with theoretical view on the competencies in general definitions, structure, classification and multicultural competencies. In the practical part of this thesis is comparation of multicultural competence of helping profession's students at selected universities. The aim of research is to find out differences in the level of multicultural competence.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 33808
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-18


Files in this item

Files Size Format View
redlová_2014_dp.pdf 2.027Mb PDF View/Open
redlová_2014_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
redlová_2014_op.doc 22.45Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account