The Impact of Brands on Consumer Purchase Behaviour

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Impact of Brands on Consumer Purchase Behaviour

Show simple item record

dc.contributor.advisor Papadaki, Šárka
dc.contributor.author Evjáková, Hana
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:57:10Z
dc.date.available 2015-03-08T20:57:10Z
dc.date.issued 2013-11-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28310
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda má značka vliv na kupní chování spotřebitele. Tato práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na informace týkající se brandingu, značkové politiky a kupního chování spotřebitele. V praktické části jsem provedla dotazníkový výzkum. Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit, zda je kupní chování ovlivněno faktory, jako je věrnost značce, společenské postavení, vysoká cena a vnímaná kvalita produktů luxusních značek.
dc.format 57 s.
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject branding cs
dc.subject chování spotřebitele cs
dc.subject rozhodovací proces cs
dc.subject luxus cs
dc.subject kvalita cs
dc.subject cena cs
dc.subject věrnost cs
dc.subject marketing cs
dc.subject brand en
dc.subject branding en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject decision making process en
dc.subject luxury en
dc.subject quality en
dc.subject price en
dc.subject loyalty en
dc.subject marketing en
dc.title The Impact of Brands on Consumer Purchase Behaviour
dc.title.alternative The Impact of Brands on Consumer Purchase Behaviour
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Barbora
dc.date.accepted 2014-06-09
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to determine whether the brand has impact on consumer purchase behaviour. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is focused on information concerning branding, brand policy and consumer purchase behaviour. In the practical part, I made questionnaire research. The purpose of this research was to find out if consumer behaviour is influenced by factors such as brand loyalty, social status, premium price and perceived quality of luxury branded products.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 33885
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-05-02
local.subject značkové zboží cs
local.subject luxusní zboží cs
local.subject nákupní chování cs
local.subject branded goods en
local.subject luxuries en
local.subject shopping behavior en


Files in this item

Files Size Format View
evjáková_2013_dp.pdf 1.990Mb PDF View/Open
evjáková_2013_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
evjáková_2013_op.doc 15.58Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account