Záškoláctví dětí ze sociálně vyloučené lokality jako projev jejich postoje ke školnímu vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Záškoláctví dětí ze sociálně vyloučené lokality jako projev jejich postoje ke školnímu vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Buchta, Ondřej
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:57:30Z
dc.date.available 2015-03-08T20:57:30Z
dc.date.issued 2014-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28370
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje postoji romských dětí ze sociálně vyloučené lokality ke školnímu vzdělávání a k záškoláctví. Teoretická část stručně nastiňuje tematiku záškoláctví a sociálně vyloučených lokalit, dále se zabývá problematikou vzdělávání romských dětí se zřetelem na příčiny jejich vzdělanostních problémů. Cílem praktické části je prozkoumat faktory ovlivňující postoje romských dětí ke školnímu vzdělávání a k záškoláctví, a mezi těmito faktory hledat souvislosti.
dc.format 80 s. (114 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject romský žák cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject záškoláctví cs
dc.subject výzkum názorů a postojů cs
dc.subject sociálně vyloučená lokalita cs
dc.subject Roma pupil en
dc.subject elementary school en
dc.subject truancy en
dc.subject ideas and attitudes research en
dc.subject socially excluded locality en
dc.title Záškoláctví dětí ze sociálně vyloučené lokality jako projev jejich postoje ke školnímu vzdělávání
dc.title.alternative Truancy in Children from a Socially Excluded Locality as a Manifestation of their Attitudes to School Education
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zgarbová, Petra
dc.date.accepted 2014-05-26
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the attitudes of Roma children from socially excluded locality to school education and truancy. The theoretical part briefly sets out the theme of truancy and socially excluded localities, also deals with the education of Roma children in view of the causes of educational problems. The aim of practical part is to explore factors influencing the attitudes of Roma children to school education and truancy, and to find connections among these factors
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 33972
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-17
local.subject sociálně vyloučené lokality cs
local.subject romské děti cs
local.subject rodina a škola cs
local.subject sites of social exclusion en
local.subject Romani children en
local.subject home and school en


Files in this item

Files Size Format View
buchta_2014_dp.pdf 1.971Mb PDF View/Open
buchta_2014_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
buchta_2014_op.doc 20.72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account