Projekt optimalizace marketingových procesů ve společnosti S.O.K. stavební, s.r.o. s využitím prvků CRM

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt optimalizace marketingových procesů ve společnosti S.O.K. stavební, s.r.o. s využitím prvků CRM

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Eiglová, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-14T16:29:26Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2842
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na péči o zákazníky ve společnosti S.O.K. stavební, s.r.o. V teoretické části jsou rozebrány marketingové procesy, zejména týkající se komunikace se zákazníkem, a možnosti využití Customer Relationship Managementu - CRM v této ko-munikaci. V analytické části je provedena SWOT analýza, analýza konkurence a analýza vnitřní a vnější komunikace firmy. V projektu je navržen nový přístup ke komunikaci se zákazníkem, včetně zavedení prvků CRM. cs
dc.format 69 s., 9 s. příloh cs
dc.format.extent 2983802 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
dc.subject marketingové procesy cs
dc.subject péče o zákazníky cs
dc.subject Customer Relationship Management cs
dc.subject zákaznická věrnost cs
dc.subject pravidla prodeje cs
dc.subject marketing processes en
dc.subject customer care en
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject customer loyalty en
dc.subject selling rules en
dc.title Projekt optimalizace marketingových procesů ve společnosti S.O.K. stavební, s.r.o. s využitím prvků CRM cs
dc.title.alternative Project of optimalization of marketing processes in S.O.K. stavebni, s.r.o. using CRM elements integration en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ševčíková, Lenka
dc.date.accepted 2007-05-28
dc.date.vskp-available 2037-05-04
dc.description.abstract-translated The topic of this thesis is customer care in S.O.K. stavebni, s.r.o. company. The theoretical section includes analysis of marketing processes, especially those related to the communi-cation with customers, and the possibilities of CRM implementation in this communica-tion. The analytic section comprises SWOT analysis, analysis of competition and analysis of internal and external communication of the company. The project shows new approach to communication with customers including CRM elements integration. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 6044
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
eiglová_2007_dp.pdfBlocked 2.845Mb PDF View/Open
eiglová_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
eiglová_2007_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account